Błyskawiczna obsługa i brak pomyłek
Wyposażeni w smartwatche kelnerzy znacznie szybciej radzą sobie z odbiorem i serwowaniem zamówień, zwłaszcza w dużych obiektach gastronomicznych!
Nasza rozległa wiedza pozwala nam aktywnie uczestniczyć w uruchomieniu nowych punktów gastronomicznych czy noclegowych, w swojej ofercie posiadamy również oprogramowanie niezbędne do sprawnego kierowania działalnością gospodarczą.
POSbistro działa nie tylko na tabletach, ale również na smartfonach! W pełni dostosowana do mniejszych ekranów wersja systemu umożliwia jeszcze szybszą obsługę klienta w lokalu oraz poza nim!
Moduł Terminal Mini posiada wszystkie funkcje systemu POSbistro, a jego interfejs jest intuicyjny i prosty w obsłudze.
Moduł rezerwacji w POSbistro umożliwia Ci tworzenie i zarządzanie rezerwacjami zarówno z poziomu aplikacji sprzedażowej (do której dostęp mają kelnerzy), jak i z poziomu panelu administracyjnego.
Korzystając z tej funkcji będziesz otrzymywać powiadomienia o nadchodzących rezerwacjach.
Dzięki integracji z aplikacją DirectBistro rezerwacje online same wpadają do systemu.
Daj gościom możliwość składania zamówień online
Dzięki aplikacji DirectBistro, Twoi klienci mogą zamawiać jedzenie online i decydować o sposobie odbioru; na wynos, pre-order czy z dostawą do domu.
Aplikacja daje możliwość prezentacji zdjęć oraz opisów dań i dodatków, a także cen.
DirectBistro umożliwia również odnajdywanie lokalu i nawigowanie klienta do miejsca docelowego.Ponadto może On zarezerwować stolik oraz zbierać punkty lojalnościowe!
Błyskawiczna obsługa i brak pomyłek
Wyposażeni w smartwatche kelnerzy znacznie szybciej radzą sobie z odbiorem i serwowaniem zamówień, zwłaszcza w dużych obiektach gastronomicznych!
Szczegóły zamówienia na zegarku
Dedykowana aplikacja, wyświetla kelnerom informację m.in. gotowym do odbioru zamówieniu oraz o numerze, stolika do którego jest przypisany.
Stały kontakt między kelnerami, a kuchnią lub barem
Wysyłaj zamówienia bezpośrednio na ekran wyświetlacza dotykowego w kuchni.
Zamówienia mogą być też przesyłane w formie bonów, które samodzielnie wydrukują się na drukarce bonowej.
Oprócz standardowych informacji, na zamówieniach znajdują się również wszelkie dodatkowe modyfikacje i ewentualne notatki dla kucharza.
Ułatw przyjmowanie napiwków
Podczas przyjmowania płatności, kelner w łatwy sposób może dodać na terminalu napiwek.
Jeśli używasz modułu CFD (ekranu klienta), klienci mogą samodzielnie zdecydować o tym, czy chcą dodać napiwek do rachunku.
Możesz też wygenerować specjalne raporty napiwków!
Dzięki naszemu systemowi przekonasz się, że Twój personel jest całkowicie uczciwy a precyzyjne rozliczenie kosztu produkcji pozwoli Ci zoptymalizować politykę cenową. Nowoczesne systemy rabatowe oraz skomplikowane mechanizmy promocyjne zaszyte w oprogramowanie sprawią, że Twoi klienci będą chętniej przychodzić do Twojego lokalu. Ponieważ nasi specjaliści na bieżąco śledzą zmiany w przepisach, możesz nie martwić się, czy Twój lokal spełni wszystkie wymogi księgowe.
S4H Chef to okienkowa aplikacja rozliczeniowo-magazynowa z rozbudowanym modułem raportowania, graficzną prezentacją danych i możliwością ich eksportowania do dowolnego pliku. Chef to również zaawansowane narzędzie zarządzania wszystkimi współpracującymi z nim modułami z jednego miejsca. Łatwa możliwość edycji poszczególnych produktów, sprawdzanie ich stanów magazynowych. W S4H CHEF masz dostęp do wszystkich niezbędnych danych, aby twoje decyzje biznesowe były słuszne i oparte na faktach.
S4H POS to nowoczesne narzędzie do sprzedaży, pozwalające kelnerowi w wygodny sposób prowadzić rachunki gości. Bogata funkcjonalność programowania klawiszy, szybkie odnajdywanie żądanego towaru, automatyczne promocje to szybka i skuteczna obsługa klienta.
Kierujesz lokalem gastronomicznym lub całą siecią restauracji. Chcesz świadomie zarządzać wszystkimi procesami od zakupów, przez magazyny, jadłospisy i sprzedaż. Wykorzystaj skuteczne narzędzie – S4H CHEF.
Aplikacja S4H Mobile POS ( mobilny bonownik na urządzenia z systemem android od wersji 7.1 ), która współpracuje z S4H POS. Optymalizuje proces przyjmowania zamówień oraz skraca czas oczekiwania na gotowe dania. Dzięki niej kelner przekaże zamówienie do realizacji jeszcze przy stoliku Gości. Zwiększysz efektywność sprzedaży, a nie ilość pracy.
Szybkie przetwarzanie zamówień to więcej czasu na efektywne zaplanowanie ich dostawy.
Oszczędność czasu i surowców.
Nowoczesny system pozwalający na komunikację pomiędzy kuchnią a kelnerami. Wszystkie zamówienia są na bieżąco wyświetlane na specjalnym ekranie w kuchni, gdzie kucharz może szybko zmieniać ich status. Dzięki temu rozwiązaniu żadne zamówienie nie zostanie przeoczone.
Zdalne zarządzanie obiektem w jednej prostej aplikacji.
Rozwiązanie, które zwiększy widoczność procesów sprzedaży
oraz zamówień, umożliwi szybkie reagowanie i w konsekwencji poprawi wyniki finansowe.
Praca w gastronomii to niezwykle wymagające zajęcie. Jednocześnie jest to branża, gdzie obserwuje się dużą rotację pracowników, więc czas wdrożenia powinien być jak najkrótszy. Z pomocą przychodzą tu intuicyjne w obsłudze systemy dla gastronomii. Wspierają one pracę personelu na wszystkich etapach przygotowania potraw, obsługi Gości i zarządzania biznesem.
Program umożliwiający prowadzenie szybkiej sprzedaży i przyjmowania zamówień dzięki intuicyjnej obsłudze ekranu dotykowego. Ceniony przez restauratorów i ich pracowników. Świetnie sprawdza się w każdego rodzaju lokalu; zarówno w małych jak i sieciowych. Jest to oprogramowanie dopasowujące się do potrzeb Twojej restauracji- istnieje możliwość konfigurowania opcji. Oprogramowanie GASTRO POS pozwala na kontrolowanie czasu i wydajności pracownika, przy jednoczesnym zapewnieniu najwyższych standardów bezpieczeństwa.
To oprogramowanie, które jest prawą ręką managera czy kierownika lokalu. Służy do prowadzenia gospodarki magazynowej w oparciu o zamówienia z platformy GASTRO POS. Dane udostępniane w GASTRO Szef są zawsze aktualne i pozwalają na dokonywanie analiz sprzedaży czy stanu magazynowego. Jest to narzędzie nieocenione w podejmowaniu decyzji strategicznych. GASTRO Szef służy także do zarządzania pracownikami, generowania komunikatów, rabatów oraz dodawania uprawnień poszczególnym pracownikom- pozwala na zarządzanie restauracją i jej pracownikami z każdego miejsca na ziemi dzięki integracji danych z pozostałymi programami z rodziny GASTRO
GASTRO miniPOS- moduł instalowany na przenośnych urządzeniach oprartych na systemie Android- must have wszędzie tam gdzie funkcjonuje obsługa kelnerska. Kelner ma możliwość szybkiego i wygodnego wglądu w informacje na temat zamówień, rezerwacji, stolików czy stanu realizacji zamówienia. Może także szybko i bezproblemowo sprawdzić skład dania, zmienić zamówienie oraz otwierać i zamykać rachunki, uporządkuje to pracę na sali i pozwoli uniknąć niepotrzebnego zamieszania. Polecany szczególnie do lokali rozległych z dużą ilością sal czy ogródkami, obsługa może składać zamówienia z każdego miejsca bez konieczności podchodzenia do terminala, w efekcie kuchnia szybko otrzymuje zamówienie i cała obsługa gości przebiega sprawniej. Popraw obsługę swoich gości wprowadzając to innowacyjne rozwiązanie do swojego lokalu!
A gdyby tak wszystkie raporty, analizy, koszty i przychody były dostępne w jednym miejscu w postaci przejrzystych raportów dostosowanych do indywidualnych wymagań? Dzięki oprogramowaniu GASTRO Finanse, które jest dedykowane managerom jest to możliwe. Za sprawą integracji danych z pozostałych programów GASTRO użytkownik nie musi poświęcać wielu godzin na wprowadzanie szczegółowych danych, praca z programem staje się intuicyjna i prosta co pozwala na zwiększenie efektywności pracy managera. Narzędzie to umożliwia wnikliwą analizę wielu sfer działalności gastronomicznej. Platforma GASTRO Finanse jest intuicyjna, pomaga w utrzymywaniu płynności finansowej, usprawnia pracę oraz kontroluje koszty.
KDS (Kitchen Display System) to nowoczesny system monitorów kuchennych. To nowoczesne wspracie lokali gastronomicznych, umożliwia organizację pracy kuchni dzięki przejrzystej organizacji wyświetlanych zamówień. spiera zarządzanie pracą w kuchni oraz usprawnia komunikację pomiędzy obsługą sali a kucharzami. Informacje płyną dwukierunkowo: po wprowadzeniu do gastronomicznego systemu sprzedaży, zamówione potrawy są automatycznie wyświetlane na monitorach zainstalowanych w pomieszczeniach kuchennych. Gdy potrawa zostaje przygotowana, kucharz poprzez specjalną klawiaturę kończy zamówienie, generując komunikat dla obsługi sali.
MojeGASTRO to wszystko, co w dobie internetu potrzebne jest właścicielowi czy menedżerowi, aby zawsze być na bieżąco i on-line. Dostęp do danych jest szybki i bezpieczny. Specjalny moduł iORDERING umożliwia klientom dokonywanie zamówień przez internet, które automatycznie jest wysyłane do GASTRO POS. Jest to doskonałe narzędzie zwiększające sprzedaż i podnoszące poziom atrakcyjności Twojego lokalu. W dobie szybkich przemian i komputeryzacji Klienci wymagają od restauratorów wprowadzania tego typu innowacyjnych rozwiązań. Moduł Dashboard to internetowy podgląd sprzedaży. Dzięki połączeniu z GASTRO POS dane dotyczące utargu czy sprzedaży są bezpośrednio transferowane i dostępne są dla Ciebie wszędzie tam gdzie masz dostep do Internetu.
ul. Juliusza Słowackiego 13A
43-502
Czechowice-Dziedzice